i love the way it hurts



jag trodde allt var över. jag har mått skitbra i flera månader. jag sökte hjälp och jag fick min behandling och jag fick inte ångest över det jag åt. MEN LIK FÖRBANNAT så är jag där igen. räknat kalorier.. äter lite. rör på mig mycket. får ångest. kastar bort pengar på mat som jag inte äter. jävla skiiit att det ska vara så in i HELVETE svårt att leva ett normalt jävla liv. kommer jag alltid att vara såhär? fan vad jag hatar det här. hatar hatar hatar.
jaja. smal ska jag bli iallafall.
vägde mig förut och fyfan i helvete vilken jävla ångest jag fick. har. ska nog ge mig ut och gå nu.
och fyfan vad bra den här låten är. älskar rihanna.
jaja, köpte nya jeans idag. har strl 27 som alltid. så jag har ju inte blivit speciellt tjock under min "friska" tid. så.. men jag väger däremot mer än väntat. tänker inte uppdatera er (om det ens finns några som läser) om vad jag väger för jag kan inte. det går inte. när jag börjar närmar mig 60 då ska jag uppdatera...
puss
julia

kommentarer
Postat av: DEN

Jag väger 70 kg. Försöker gå ner i vikt. Du är nog fin som du är

2010-06-10 @ 23:12:47
URL: http://showmywishbone.blogspot.com/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post/mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0