nikotonbegär

men det var väl själva fan vad jag vill röka då! dör ju! 
har inte rökt på cirka 1 ½ vecka och jag dööööör. 
gud vad gott det vore med ett glas cola zero och en cigg just nu. 
sätta sig på balkongen, tända den, dra in ett stort halsbloss och bara mmmmm.
vore så jäkla gott... men jag ska inte, varit så duktig nu så ska inte faila den här gången också.
men gott vore det!!!!

tänk om jag vore så duktig med allt annat också.. tyvärr är det ju inte riktigt så. 
funderar på att köpa en dagbok med hänglås på och skriva mina innersta tankar i.....
kanske vore något.

åhh dessa cigg. herregud vad det är jobbigt. vill bara känna den mellan mina fingrar 
och dra in ett stort bloss.... åhh.

okidoki, hijdååå


kommentarer
Postat av: danni

hur många gånger har du försökt sluta röka? :)

2010-09-15 @ 12:05:44
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post/mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0