it's too high...so high... each and every time I try to reach it, it disappears up in the sky. it's unfair, so unfair..

i can't do this.
jag får panik.
ångestattacker.
gråter tills mina ögon är så svullna att jag knappt kan se.
hjärtat slår så hårt att det gör ont.
hela kroppen skriker.
helvetes jävla skit.


ååååångest. ångest. ångest. förbannade jävla ÅNGEST!!!!!!



efter att jag började uppdatera här igen i juni, så gick jag ner i vikt igen.
jag tappade lite grann. gick ner från 62 till 55. 
sedan kom jag på mig själv igen: vad håller jag på med? blir jag lycklig av att se ut som en pinne?
så jag började sakta men säkert att äta igen och gick upp nästan alla mina kilon jag tappat. 
idag står vågen på 61.0 och jag har PANIK.

jag måste ner igen. och stanna där. ana, är du med mig?


kommentarer
Postat av: Mikaela

Vet precis hur du menar, gick ner från ungefär samma vikt till ungefär samma vikt som du. Men nu ligger jag på typ 61 igen, och hsar PAAANIK. Måste få bort det här äckliga fettet nu! Vi klarar det, allt som krävs är självkontroll!

2010-09-05 @ 16:42:30
URL: http://eyesore.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post/mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0