as you die

hej....

jag är så jäkla... jag vet inte. deppad? nere? omotiverad? FÖRSTÖRD?! 

för tre veckor sedan sa jag upp mig från en chefsposition hos ett stort, svenskt företag.
för vad? för att prova lyckan och jobba på en mataffär (typ ica) i norge. 
och vad hände? jo, det värsta som kunde hända.. vår (min pojkvän är också här) blivande chef går ej att få tag på.
vi skulle ringa när vi var i norge nästa gång och det gjorde vi, då sköt han bara upp mötet hela tiden.
nu har vi varit här i en vecka utan jobb..
vi var dock på intervju hos ett bemanningsföretag i torsdags men de har ej hört av sig ......

varför....gjorde jag så här mot mig själv. jag som ALLTID är så himla ordningssam när det gäller såna här saker.
kontrollfreak. typiskt anorexiafall om ni förstår? måste.kontrollera.allt. nu struntade jag i det och se hur det gick?

BRA JOBBAT JULIA. SKITBRA. 

min fina pojkvän är jättepositiv och ser ljuset i tunneln, medans jag bryter ihop och gråter mig till sömns.
att vara arbetslös är inte min melodi.
börjar få lite panik! 

det enda som är bra är att min aptit dämpas! 
om jag ska vara arbetslös ska jag iallafall vara smal......

men jag måste verkligen börja kämpa. se det positiva.
saknar mina ana perioder. ska tillbaka dit. till någon slags trygghet i allafall.....

kisses,
julia

kommentarer
Postat av: danni

det kommer bli bra.

2010-09-14 @ 10:31:43
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: irl

Hej vill du vara med i min Påsk-vikt-tävling ?



Alla får delta.- bara ni skickar in längd och vikt.

Man ska gå ner så mycket man kan i vikt under perioden 12 mars - 19 April.

Ni skickar in vikten till mig varje söndag.

Den som har gått ner minst i vikt under veckan eller inte skickar in resultat kommer att slås ut från tävlingen !

Varje vecka kommer en ny utmaning (kommer inte alltid ha med mat att göra - man kan vinna immunitet ;)

Vinnaren den 19 April kommer att få ett pris av mig!

Alla resultat kommer läggas upp i min blogg (http://forana.bloggplatsen.se) i kategorin Påsktävlingen.

2011-03-11 @ 11:17:54
URL: http://forana.bloggplatsen.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post/mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0